Teljesen: Összhangban - vállalkozói coaching és az ügyfélszerzés lélektana

Coaching és mentoráció vállalkozóknak

Teljesen Összhangban: vállalkozói elakadásaid kezelése, valamint az önazonos és örömteli ügyfélszerző kommunikáció lényege egyetlen 3 órás ülésben!

(ONLINE VAGY SZEMÉLYES FOGLALKOZÁS BUDAPESTEN)

Az ügyfeleidnek szükségük van rád, én pedig neked is szívesen segítek, hogy egymásra találjatok és te továbbra is azzal foglalkozhass, amiben a legjobb vagy. Felderítjük együtt és lehetőségeinkhez mérten kezeljük vállalkozói identitásod elakadásait és tökéletesen meg fogod érteni azt is, miért fognak téged választani az emberek!

Ha készen állsz egy csupán néhány órás, de annál intenzívebb utazásra, mely során vállalkozóként saját személyes példádon keresztül ismered meg a sikeres kapcsolódás folyamatát, amelyben te is magadra fogsz ismerni, akkor érdemes tovább olvasnod.

Akár már vállalkozol egy ideje hullámzó eredménnyel, akár csak szárnyaid bontogatod, segítségem nagy értékkel bír majd számodra, ha kellő nyitottsággal érkezel. 


Szeretettel üdvözöllek az oldalamon, én Fóti Péter vagyok. Lelki segítőként, coachként, kommunikációs- és marketingszakemberként, valamint egykori kiemelkedően eredményes értékesítőként tudlak támogatni a sikeres és önazonos kommunikációban. 

Profilomból adódóan garantálhatom, hogy mélyebbre megyünk, mint amit marketingszakértőknél megszokhattál és úgy fogsz az ügyfélszerzésre tekinteni, mint addig soha - mindezt anélkül, hogy sok százezer forintot kellene tréningekre és mentorprogramokra költened.

Életemben eddig számtalan céget, magánszemélyt és egyéni vállalkozót segítettem sikeresen és magam is megjártam az utat több minőségemben is, így határozottan állíthatom, hogy tudom, miről beszélek.


Azt ígérem neked, ha leülsz velem konzultálni:

1) Megtudsz magadról olyan dolgokat, amik nagyon fontosak mind az életed, mind a vállalkozásod szempontjából, ami nélkül nem tudsz "feljebb lépni"

2) Végre meg fogod érteni mindazt a kliensszerzésről és ügyfélkommunikációról, amit eddig még nem - mindezt radikálisan gyorsabban és kisebb invesztíció árán, mint ahogyan bárki mástól megkaphatnád

3) A találkozónk végére tudni fogod magadról: min kell változtatnod, mit kell átdolgoznod és milyen lépéseket kell megtenned a célod érdekében


Ha úgy érzed te is egy vagy azok közül, akinek a fenti ígéret megváltoztatná most az életét, akkor bíztatlak, hogy olvass tovább!


Amikor nem jönnek az ügyfelek

Valószínűleg nem ismerjük még egymást személyesen, viszont ha erre az oldalra kerültél, annak bizonyára jó oka van. Akármivel is foglalkozol - legyen az coaching, tréning, jógaoktatás, masszázs, terápia, kézműves alkotások értékesítése, bio zöldségtermesztés vagy virágkötészet -, abban már mindenképpen szereztél annyi jártasságot, hogy szolgáltatásod, illetve terméked mások számára értéket képezzen. 

Amennyiben voltak már sikeres értékesítéseid vagy akárcsak komolyabb érdeklődőid, ha már láttál a saját szemeddel olyanokat, akik egzisztenciát teremtettek hasonló termékkel vagy szolgáltatással, akkor már meggyőződhettél arról, hogy amivel foglalkozol, arra mindenképpen van érdemi kereslet. A lehetőség tehát adott arra, hogy te is sikerre vidd vállalkozásod. 

Csak neked ez még nem sikerült...

Hiszen, bár elköteleződtél a szakterületed iránt és mindent megteszel, hogy fejlődj és minőségi szolgáltatást nyújts vagy éppen versenyképes terméket értékesíts, ez még önmagában kevés az eredményes működéshez.

El fog érkezni a pont, amikor a siker legfőbb akadályának nem saját képességeidet vagy kapacitásodat tartod, hanem egyszerűen azt, hogy "nem nagyon jönnek az ügyfelek.

Mindeközben lelki és anyagi tartalékaid, türelmeddel és önbizalmaddal egyetemben, egyre csak fogyatkoznak és egyre többször jutsz arra a következtetésre: lehet, hogy jobb lenne inkább feladni...

Én viszont azt mondom most neked, gondolkodj el azon, hogy ha van igény arra, amivel foglalkozol és tudod, hogy vagy már olyan jó benne, hogy ügyfelekkel foglalkozz, akkor hol lehet a hiba? Nem lehet, hogy ott, hogy képtelen vagy azokat az embereket megszólítani vagy kellő számban együttműködésre ösztönözni, akiknek egyébként termékeddel, szolgáltatásoddal segíteni tudnál?


Sikeres értékesítés = Sikeres kommunikáció

Az ügyfelekkel történő érintkezéseid 90%-a nem más, mint kommunikáció. 

Így az új ügyfelek elmaradása is leginkább kommunikációs probléma.

Fontos tehát alaposan megvizsgálni, hogyan próbálsz jelenleg kapcsolatba lépni azokkal az emberekkel, akiknek értékesítenél - ha egyáltalán próbálsz.

Mindenek előtt azonban vessünk egy alaposabb pillantást magára a fogalomra.

A kommunikáció az információ előállításának, átadásának és feldolgozásának folyamata, mely magában foglalja mind az adó, mind a vevő oldali folyamatokat, valamint a válaszadás, a visszacsatolás jelenségét is. 

A kommunikáció nem csupán az írott vagy mondott szavak világa: üzeneteid nagyjából 80%-a nonverbális.  Üzenünk a testartásunkkal, a hanglejtésünkkel, beszédtempónkkal, gesztusainkkal, öltözetünkkel, de egy illattal is. Még azzal is üzensz, ha nem reagálsz valamivel kapcsolatban. A digitális térben pedig árulkodik rólad a weblapod színvilága, az instagramod képei, privát facebook profilod, válaszaid és kommentjeid, és az árszabásod is többet árul el rólad, mint hinnéd.

Tehát így is, úgy is kommunikálunk, ha akarunk, ha nem. Elkerülhetetlenül.
A kérdés inkább, hogy "hogyan?"

Hiszen vállalkozóként érezzük már mindannyian a kényszert: muszáj rendszeresen érintkeznünk célközönségünkkel, ha azt szeretnénk, hogy ránk találjanak azok, akiknek ránk van szükségük. Ugyanakkor még ha valahol az agyunk hátsó részében tudjuk is, mégis nagyon kevesen tudatosítjuk a mindennapokban, hogy üzeneteink értő fülekre és partnerre találnak-e az "éterben", valójában annak a függvénye, hogy a mondanivalónkat milyen módon (helyen, időben, nyelvezettel), milyen indíttatásból (milyen szándékkal, érzelmi töltettel) és milyen koncepció (fókusz, stratégia, nagyobb "kép") mentén fogalmazzuk meg és tesszük közzé.

Céljaink teljesülése tehát annak a függvénye, mennyire vagyunk képesek tudatosan kapcsolódni. 

Mindez azon múlik, hogy

1) hogy mennyire merjük (ez a saját önismeretünk függvénye és kapcsolatban áll hiedelmeinkkel, értékrendünkkel), 

illetve,

2) hogy mennyire tudjuk (ez kommunikációs készségeink függvénye, mely könnyen elsajátítható, fejleszthető, gyakorolható) 

üzeneteinket megfogalmazni és célba juttatni.


Ennek a két aspektusnak az összemosása vagy valamelyikük figyelmen kívül hagyása adja az összetettségét problémádnak. Vállalkozóként emiatt érzed magad összezavarodva az egymásnak (látszólag) ellentmondó marketing guruk üzeneteinek tengerében. Ekkor jön, hogy nem tudod melyik ujjadat harapd meg, így vagy ide-oda kapkodsz eredménytelenül vagy éppen bénultan meredsz a képernyőre vagy magad elé. Mert hiába tudsz valamit, ha nem mered meglépni és hiába tombol a tettvágy benned, ha fogalmad sincs, mit tegyél.

Aki igazán sikeres, arról mindig elmondható, hogy az önismeret és az értékesítéshez szükséges készségek olyan szintjére jutott már, hogy képes tudatosan kapcsolódni.

Amikor mi is erre a szintre jutunk, pontosan tisztában vagyunk már azzal:

- Kik vagyunk (ki vagyok én, mit csinálok pontosan és miért csinálom - önismeret)

- Kikhez szólunk (kivel szeretnék kapcsolódni és mi okból, kinek van rám szüksége és mi okból - önismeret/lélektan)

- Miért szólalunk meg (tudjuk, mit szeretnénk elérni - önismeret/tanulható készségek

végül pedig:

- Hogyan jutunk el közönségünkhöz (tudatosan megválasztottuk, milyen csatornán és formában szóltjuk meg őket akár offline vagy online - tanulható készségek és rendelkezésre álló tudás)

És most álljunk meg egy percre, mert szeretnélek megnyugtatni: nem kell félned! Hidd el nekem: a sikeres kommunikációhoz semmi szükséged nincs rá, hogy olyat tegyél, ígérj vagy mondj, amit nem érzel igaznak vagy amivel nem tudsz azonosulni!

Negatív tapasztalataid ellenére a tudatos kommunikáció nem egyenlő a manipulációval, a hatékony és önazonos marketingkommunikáció ugyanis nem más, mint jól elmondott igazság. Ha ez nem lenne igaz, egyetlen kedvelt közéleti személyiséged, előadód, vagy márkád sem lenne. Ilyen pedig neked is van, nemde?

Szóval, te megvizsgáltad már, hogyan állsz most mindezzel? Mennyire mersz és mennyire tudsz üzeneteiddel kapcsolódni?

Ha úgy érzed már érted és alkalmazod is mindezt, ha neked már összeállt a kirakós, akkor minden bizonnyal jönnek is az eredmények, amihez gratulálok!  Ha viszont elmaradnak, úgy valami biztosan hibázdik.

Ha te is egy vagy azok közül, akik az utóbbi kategóriába tartoznak és úgy érzik, egyedül nem fog menni, akkor jó hírem van: számíthatsz rám!


Mit nyújt a Teljesen Összhangban rapid-coaching és mentoring?

A Teljesen Összhangban rapid-coaching és mentoráció során leginkább beszélgetni fogunk, egy A4-es lap és egy toll társaságában élőben vagy egy videóhíváson keresztül.

Ennek a jellemzően 3 óránál nem többet igénybe vevő foglalkozásnak nem célja a részletes stratégiaalkotás, sem egy konkrét kampány megvalósítása. A foglalkozás nem szól célzottan sem hirdetések gyártásáról, sem a közösségi média használatáról, AI-toolokról, grafikai tervezésről vagy szövegírásról. Bár e területeket is biztosan érinteni fogjuk, remek további szakemberek állnak rendelkezésedre, akik egészen részletesen tárgyalják mindezeket. De akkor mégis miről szól ez a szolgáltatás?

A Teljesen: Összhangban vállalkozói coaching és mentoráció nem új készségeket ad, hanem azt, amivel (nulladik lépésként) a tudatos és tervezhető ügyfélszerzés kezdődik: egy megfelelő szemüveget a látáshoz. Hogy felfedezd azokat az igazán fontos összefüggéseket, amikre még nem jöttél rá.

A közös munkánk nem szól másról, mint rólad: a hihedelmeidről, a szándékodról, céljaidról, valamint arról, hogyan kapcsolódhatsz mindezek tudatosítása által azokkal az emberekkel, akik később elégedett vásárlóiddá válnak, azokkal, akik visszajárnak hozzád, sőt másoknak is ajánlanak.  Hidd el: "zsák a foltját" alapon egymásra fogtok találni ezekkel az emberekkel. A "kémia" ugyanis - ahogyan az élet egyéb területein is - ez esetben is tökéletesen működik.

Mivel te magad is ügyfél vagy mindennapjaidban, ezért célom, hogy meglásd saját fogyasztói viselkedésedet: azt a döntési mechanizmust, melyben semmiben sem különbözöl ügyfeleidtől.

Az intenzív foglalkozás során kevesebb, mint 3 óra leforgása alatt kapsz azonnal hasznosítható visszajelzést és értékes, gyakorlati tudást önmagad és célcsoportod, valamint viselkedésünk - azaz a fogyasztói döntés lélektanának - mélyebb, zsigeri szintű megértése által.

Amennyire tudatosítod saját motivációidat és működésedet, pontosan annyira leszel képes ügyfeleiddel sikerrel azonosulni és ezáltal kapcsolódni!


Biztos recept nincs, de vannak aranyszabályok

Mindenki biztos receptre vágyik és garanciákra. Ezért fontos azt is tisztáznunk, mit várhatsz egy-egy tanácsadástól vagy coaching folyamattól. Szögezzük is le mindjárt az elején: vállakozóként mindenképpen kockázatot vállalsz - jellemzően nagyobbat, mint egy alkalmazott. 

Talán már felismerted magad is: a bizonytalanság menedzselése a vállalkozó egyik legnagyobb kihívása.

Nem véletlen, hogy a "biztos recept" a magas bevételhez még mindig sok marketingszakember legfontosabb hívószava. Egy olyan ígéret, mely legnagyobb félelmeddel kapcsolatban hoz enyhülést, így természetes, hogy vonzza a figyelmedet. Az igazság ezzel szemben az, hogy - ahogyan egy személyi edző sem tudja garantálni az eredményt, csupán azt, hogy minden tudásával támogat célod elérésében -, a biztos üzleti sikerhez sincsen általános és garantált recept.

Egyrészt azért, mert a kitűzött célok eléréséhez legnagyobb részben a saját erőfeszítésedre lesz szükség, másrészt, a vágyott eredmények megvalósulása mindig függ az aktuális képességeidtől, lehetőségeidtől és valamekkora részben a folyamatosan változó külső körülményektől (piaci környezet és a jogi szabályozás) is. 

De mit tehetünk akkor e kínzó bizonytalansággal, ha ügyfélszerzésről van szó?

A jó hír, hogy mindig támaszkodhatunk azokra a helytől, kortól és trendektől független, általános érvényű aranyszabályokra, melyneknek alapja maga az emberi természet.

Az a működési modell, mely hosszú évezredek óta változatlan formában leírható az alapvető szükségletek és az ezek kielégítésére szolgáló motivációk rendszereként. Ha ez nem így volna, akkor nem hatnának kortalan igazságnak az ókori filozófusok bölcsességei, a történelem nagyjainak intelmei azok számára, akik életükben először találkoznak ezekkel.

A Teljesen: Összhangban szolgáltatás azért úttörő, mert a maximális hatékonység érdekében két módszert egyesít: az önismeretet mélyítő coachingot és marketingkommunikációs ismereteidet megalapozó, illetve azt fejlesztő mentorációt.

Most pedig ki is fejtem neked részleteiben, hogy miért esszenciális mindkettő.

Coaching:

Biztosan ismerős életedből az a helyzet, amikor valamiről tudod, hogy meg kellene tenned, de egyszerűen nem csinálod. Persze megmagyarázod, de magad is úgy hivatkozol később magyarázatodra, hogy "kifogás", hiszen te is tudod már, a probléma máshol keresendő. 

A coaching kérdések segítségével segít téged egy mélyebb megértéshez elakadásoddal kapcsolatban. 

Ebben a coaching folyamatban pedig arra keressük a választ, hogy milyen tudattalan okok, makacs hiedelmek állnak sikeres ügyfélszerzésed útjába. Lelki segítőként és coachként nagy tapasztalatom van abban, hogy ügyfeleimnek hatékonyan kísérjem a tudatosítás útján.

Mivel jelen szolgáltatás elsősorban egy üzleti célú folyamat, így ebben az esetben fokozottan érvényes az, hogy csak addig ásunk le, ameddig ez számodra komfortos; ameddig még érdemes annak érdekében, hogy hatékonyak legyünk és az üzleti fókusz is megmaradjon.

(Amennyiben szükségesnek érzed a további önismereti munkát önmagadon, szeretettel ajánlom intenzív önismereti munkát magában foglaló, négyhetes Teljesen த் programom, illetve Teljesen: Az utamon karrier coaching szolgáltatásom.)

Mentoráció:

"Bárcsak tudtam volna ezt előbb..." - vállalkozóként biztosan volt már ilyen pillanatod és biztosan rengeteg ilyen pillanatod lesz még! 

Mert az ismert szólással ellentétben a valóság bizony az, hogy csak "azt látod, amit hiszel". 

Ez pedig azt jelenti, hogy a dolgokat csak akkor tudod átértelmezni, átkeretezni, ha már elmédben megvannak hozzá a kapaszkodók; azok az ismeretek, amikkel már lehetséges az, ami eddig nem volt az. 

A mentoráció célja, hogy megadja ezeket a kognitív és motivációs kapaszkodókat, amelyek lehetővé teszik, hogy előbb tudatosítsd önmagad vásárlói viselkedését, majd saját, zsigeri példádon keresztül azt is ösztönösen felismerd, mik mentén köteleződnek el célcsoportod tagjai.

Tanulni fogunk tehát arról, hogyan választunk, hogyan döntünk és döntésünk meghozatalához mire van szükségünk - röviden: kit választunk és miért, illetve kit nem és miért nem. 

Amikor pedig mindennek az igazságát megérzed saját bőrödön, ötletekkel és példákkal segítelek majd abban, hogyan kommunikálj úgy, hogy elérd céljaid, mégis önmagad maradhass.


Összefoglalva: a foglalkozás során kezeljük sikered útjában álló korlátozó hiedelmeid és ügyfélként megélt élményeiden keresztül megtanuljuk, mik a sikeres kliensszerző kommunikáció törvényei és hogyan tudod mindezt önazonosan és jó érzéssel saját vállalkozásodban kamatoztatni.


Miért pont velem?

Örülök, ha még mindig velem vagy és úgy gondolom, ha már eddig eljutottál a szövegben, akkor komolyan érdeklődsz a velem való munka iránt. Ezért most elmesélem, miért kezdtem el az önazonos vevőszerző kommunikációval foglalkozni, történetemen keresztül pedig megismerhetsz engem is.

A negyvenes éveimben járok és közel két évtizedet töltöttem kisebb megszakításokkal az informatikai szolgáltatások üzletágában. 

Mérnökként kezdtem a pályámat, ugyanakkor világéletemben humán érdeklődésű voltam. A videójátékok, majd tinédzserként a számítógép, később pedig az Internet olyan távlatokat nyitott az életemben, amelyeknek köszönhetően pályaválasztáskor az informatika felé vettem az irányt.

Néhány év elteltével, már hálózati mérnökként ugyanakkor rá kellett jönnöm: a technológia csupán az emberekkel való kapcsolódás lehetőségeit tágította ki számomra, eszközöket adva a személyes kiteljesedéshez - legyen szó nyelvtanulásról, grafikai tervezésről vagy zeneszerzésről.

Így jutottam el még huszas éveim végén a kommunikáció és média szakra - régi vágyam volt ugyanis az újságírás. Bár később volt alkalmam egy országos magazinnál dolgozni műszaki újságíróként is, végül marketing és PR szakirányon diplomáztam. 

Diplomamunkám a sajtóról, azon belül is a bulvár hatásmechanizmusáról és üzleti hátteréről szólt - egy olyan területről, mely még mindig sokak számára észrevétlenül használja ki az ember érzelmi működésének örök  igazságait.

Bár próbálkoztam marketingesként vagy PR menedzserként elhelyezkedni, akkori hiedelmeim következtében úgy éreztem, hogy korábbi szakmámban, az IT értékesítésben sokkal jövedelmezőbb formában tudom kamatoztatni zseniális  tanáraimtól elsajátított marketingkommunikációs ismereteimet.

Így végül műszaki értékesítőként jutottam csúcsra, előbb neves magyar vállalatoknál, később a világ egyik legnagyobb telekommunikációs vállalatánál dolgozva. Ez utóbbinál kétszer egymás után kerültem be a vállalat legjobb értékesítői közé (világszerte 3000+ sales kollégából), mivel kulcsszerepet játszottam esetenként 20-30 millió dollár értékű üzletek megkötésében. 

Időközben még több értékesítési és kommunikációs technikát is tanultam, számtalan céges tréningen vettem részt, valamint összesen hat minősítést szereztem digitális inbound marketingben az iparág egyik vezető szolgáltatójának képzési felületén (Hubspot Academy), tartalommarketingtől kezdve, direkt marketingen át az email marketingig.

Amikor viszont az IT világában a csúcsra kerültem, egy személyes tragédia következményeként átértékeltem életem és képtelen voltam szakmámban tovább dolgozni. Addigi karrierem így megszakadt.

Eszmélvén ebből a nehéz élethelyzetből a lélektan irányába fordultam, majd - az addigi sok év önmunka, spirituális keresés után - végül a veszteségfeldolgozás tapasztalatai adták meg a végső lökést ahhoz, hogy felvállaljam: segítő szeretnék lenni. 

Úgy döntöttem, hogy saját élményeim tanulságával és erejével felvértezve szeretnék hozzájárulni mások életének jobbátételéhez. Ennek szellemében azóta körülbelül 300 órányi lélektani fókuszú coach- és segítői szakképzést teljesítettem.

A segítői pályán elindulva viszonylag hamar, számos sikeres ügyfélfolyamattal a hátam mögött több kolléga is megkeresett, hogy adjak tanácsot ügyfélszerzés, ügyfélkezelés témájában. Ez a kérés már értékesítői karrieremben is sokszor megtalált és én újra meg újra a kommunikációhoz nyúltam vissza. Friss nézőpontokat adtam azzal, ahogy a kommunikáció rejtett összefüggéseire nyitottam fel a hozzám fordulók szemét, s ők tanácsaimat megfogadva egyre sikeresebbé váltak.

Ma már küldetésemnek tartom a magyar kis- és mikrovállalkozások, különösen a tudásmegosztással és segítségnyújtással foglalkozó egyéni szolgáltatók, így a coachok, mentorok, fejlesztők, mentálhigiénés szakemberek, szabadúszó tanárok fennmaradásának és boldogulásának támogatását is, hiszen olyan sok embernek volna szüksége rájuk a mai Magyarországon!

Célom, hogy te is sikeres legyél, ügyfeleid legnagyobb megelégedésére és meg tudj maradni az általad megkezdett rögös úton, melyet a felelősség és szabadság kettőssége tesz egyszerre széppé és izgalmassá. 

Én megígérem, hogy azon túl, hogy támogatlak elakadásaid felismerésében és meghaladásában, mindent át fogok adni neked, amiről úgy hiszem, segíthet téged céljaid megvalósulásában!


Ne feledd:

Az ügyfeleidnek szükségük van rád! 

Én pedig neked is szívesen segítek abban, hogy létrejöjjön a nagy találkozás és te továbbra is azzal foglalkozhass, amivel a legjobban szeretnél!


Kérdések, melyek benned is felmerülhettek

Több embertől is hallottam már hasonlókat. Te miben vagy más mint a 'marketing guruk'?

Egykori sikeres értékesítőként és marketingkommunikációs végzettségemek hála gyakorlatban ismerem az online és offline értékesítés valamennyi módszerét és technikáját. 

Több üzleti vertikumban is, volt szerencsém a teljes értékesítési folyamatot végigkövetni óriásvállalatoktól kezdve (B2B és konzultatív értékesítés), saját példámmal (mikrovállalkozás és fogyasztóknak történő közvetlen értékesítés) bezárólag, így igen jól ismerem azt az utat, melyet a vásárlók bejárnak. 

Mivel alapvető fókuszom már egy ideje a lélektan, a mentálhigiéné melyben aktívan dolgozom, így olyan perspektívából és módon tudom átadni a sikeres kapcsolatteremtés lényegét számodra, ahogyan valószínűleg nem hallottad még.

Ezen felül coaching tudásomnak és gyakorlatomnak köszönhetően hatékonyan tudlak segíteni vállalkozói elakadásaid azonosításában és leküzdésében - ez az a terület, ahová marketinstratégák már csak igen-igen óvatosan merészkednek, míg esetemben ez magától érthetődő.

Én így látom magam most. Ugyanakkor javaslom, hogy olvasd el ügyfeleim beszámolóját, hogy általuk kapj teljesebb képet arról, miért érdemes kapcsolatba lépned velem.

Miért pont ezt a formátumot javaslod? Miért lenne pont ez a megfelelő nekem?

Alapvető célom, hogy ezzel a szolgáltatással teljesen személyre szabottan alakítsam látásmódod. Fontos tényező a személyesség, hiszen más együttműködésekkel ellentétben (mentorprogramok, akadémiák és klubok), itt CSAK veled foglalkozom, megkapod osztatlan figyelmem. Hiszem, hogy bár elakadásaink és kihívásaink sokszor hasonlóak, és megfigyelhetőek általános tendenciák, mégis mindannyian egyediek és megismételhetetlenek vagyunk - így bizonyos szempontból szolgáltatásaink és termékeink is azok. Nincs tehát általános érvényű sikerrecept, ugyanakkor vannak egyes helyzetekben alkalmazható összefüggések, melyeket célzottan felhasználva pozitív változás érhető el.

A rapid-coaching és mentoring célja, hogy átformálja az üzleted alakulását alapvetően befolyásoló személyes nézeteid és gondolkodásod, hogy fókuszt adjon és "szemüveget a látáshoz". Abban segítek, hogy rátalálj saját egyediségedre és tudj kapcsolódni magaddal és termékeiddel/szolgáltatásoddal olyan szinten, hogy ez a kapcsolódás a külvilágban is megszülessen közted és klienseid között. Hiszem, hogy ez a fajta segítség leginkább az 1:1-es személyes konzultációkon keresztül tud megvalósulni. Emellett természetesen fontos támogató erő tud lenni a tapasztalatmegosztás és a csoportszinergia is, így a klubok és mentorprogramok hasznosságát egyáltalán nem kérdőjelezem meg. Van, akinek személyi edzőre és gyakorlócsoportra van szüksége - folyamatosan érkező ösztönzésre és konkrét instrukciókra, akárcsak egy edzőteremben. Hiszen míg felülést otthon is képes vagy csinálni, te elmész inkább egy edzőhöz, aki a folyamatos visszajelzés mellett ösztökél és számolja is a sorozataid. Ha te ilyen vagy, akkor minderre neked is szükséged lehet még, hiszen ezt tőlem nem kapod meg.

Az én szolgáltatásom inkább egy edzésprogram, olyanoknak, akik képesek egyedül is tenni önmagukért. Leginkább azok számára lesz megfelelő, akik rendelkeznek kellő motivációval és elegendő tudatossággal és önállósággal ahhoz, hogy útjukat egyedül járják. Számukra viszont  felbecsülhetetlen lesz az az előny, hogy a hiányzó puzzle darabokhoz rövid idő alatt jutnak hozzá, a hosszabb mentorprogramok árának töredékéért. Hiszen a rövid folyamat következtében ugyanakkor e szolgáltatás költsége sem összemérhető a mások által nyújtott hetekig, vagy hónapokig tartó többszázezer- vagy több millió forintos együttműködésekével. 

Olvasd el, milyen ügyfelekkel dolgoztam eddig és kapj teljesebb képet a közös munkáról.

Honnan tudom, hogy valóban szükségem lenne arra, amit te tudnál nyújtani?

"Mindennel próbálkozom, de mintha semmi sem működne!"

"Többféle üzenettel hirdetem a szolgáltatást, és csak várom, hogy mi az eredmény... de be kell valljam, csak találgatok!"

"Fogalmam nincs, miről írok, mit tudnék én mondani, azon kívül, hogy 'gyertek jógázni', de tudod, van több száz hely, ahová mehetnek és miért jönnének hozzám...?"

"Nem hirdetek, nem kell posztolnom sem, mert dőlnek a kliensek, ugyanakkor alig jövök ki a pénzemből hó végére..."

"Igen, ezt gondolom, dehát ezt nem írhatom ki nekik!"

"Szerintem ez a piac már annyira telített, hogy többnek/jobbnak/olcsóbbnak/stb. kellene lennem, mert így nem lehet fennmaradni."

"Nem tudom, mennyi bevételt szeretnék, de a havi kiadásom már így is ....... Ft és így kilátástalannak érzem a helyzetem."

"Mit szólnának hozzá? Félek, ha megteszem én is úgy járok, mint..."

Ilyeneket hallok rendszeresen a hozzám fordulóktól, mely arról árulkodik, fogalmuk nincsen arról, mire, hogyan és miért reagálnak a potenciális ügyfelek. 

A problémák gyökere több helyütt keresendő.

Vállalkozóként lehet, hogy még nem tudatos számodra, egyáltalán ki a potenciális ügyfeled (tehát kinek miért lehet vonzó az adott termék vagy szolgáltatás), illetve egy túl szűk célcsoport vagy túg tág, túl általános célcsoport tagjaival szeretnél kapcsolatba kerülni. A kapcsolatfelvétel nem lesz sikeres, ha azt sem tudod, kikkel számolsz.

Az is lehet, hogy bár érdekes és értékes mindaz, amit kommunikálsz, ugyanakkor ez semmilyen módon nem járul hozzá ahhoz, hogy a folyamat során felkeljen az érdeklődés és/vagy létrejöjjön az együttműködés a fizető ügyféllel. Akik mégis "beesnek" ők pedig inkább tovább rontják a kemény munkával erősítgetett, de még mindig kissé labilis önbizalmad.

És hát klasszikus probléma, amikor te magad sem hiszed el, hogy a szolgáltatásod értékes annyira, hogy azzal a díjszabással, amelyet szíved szerint kérdél érte bárki is igénybe vegye. Ekkor lehet, hogy működnek a barterek vagy elégedetten távoznak a "tesztpilóták", de a fizetős szolgáltatásodra mintha nem lenne kereslet...

Megrekedésed vállalkozóként javarészt betudható tehát a később kedvenc ügyfeleiddé váló klienseid hozzád vezető döntéseinek nem ismeretének, valamint a rejtett, korlátozó hiedelmeid működéséne. Én pont azzal, hozom el számodra a változás reményét, hogy elmondom, amire még nem jöttél rá magadtól.

Ha magadra ismertél és rezonál veled, amiről ebben a szekcióban olvastál, azt mutatja hogy a továbblépéshez szükséged van arra a fajta tudásra és szemléletre, melyet nyújtani tudok számodra, így biztosan állíthatom, hogy  egymást keressük. 

Ha viszont biztosra mennél, megértem. Én sem szeretném rádtukmálni a segítségem. Azt szeretném, ha inkább te magad győződnél meg arról, erre van-e szükséged. Ezért azt javaslom, olvasd el, milyen visszajelzéseket kaptam eddigi ügyfeleimtől

Elsősorban kik azok, akiknek tudsz segíteni?

Végső soron minden olyan - jellemzően kis- és mikrovállalkozónak - de adott esetben közepes méretű vállalkozás vezetőinek -, akik egy-egy konkrét, jól körülhatárolható terület vagy területek (termék és szolgáltatási típus) mentén elsősorban új ügyfelek szerzésre összpontosítanak és bevételük tervezhetősége érdekében újabb és újabb ügyfélkapcsolódásra van szükségük. Természetesen kell foglalkoznunk az ügyfélmegtartással is, hiszen valószínű hogy ügyfeleid rendszeresen vásárolnak tőled. A kulcskérdés azonban leginkább az: hogyan kerülj egy egyelőre számodra ismeretlen ember bizalmába és hogyan születik ebből gyümölcsöző, hosszú távú együttműködés.

Elakadásaid és fejlesztendő területeid (vagy a vállalat fejlesztendő funkcióinak) azonosításán felül, segítek az ügyfél-életút jobb megértésében, az önazonos értékalapú és releváns üzenetek megfogalmazásában és abban, hogy mindez tudatosan megjelenjen kommunikációdban akár szóban, akár írásban, akár offline, akár a digitális térben.

Én mindenek előtt kezdőlökést adok perspektívaváltás és mélyebb betekintés által, ugyanakkor az eredmények eléréséhez szükséges munkát neked, illetve cégednek szükséges befektetni a változás érdekében. Fontos, hogy legyen meg a nyitottság, a tanulási hajlandóság, valamint az az energia, ami cselekvéssé tud majd alakulni, hiszen képesnek kell lenned, képessé kell válnod az önállóságra!

Amennyiben ez az energia, ez a hajtóerő hiányzik belőled éppen, annak okait csak bizonyos mélységig tudok segíteni feltárni, hiszen ez egy mélyebb önismereti munkát igényel, mint amilyet a Teljesen த் programban végzünk.

Ha semmi újat nem adott mindaz, amit az oldalon olvastál eddig, úgy valószínűleg már tisztában vagy értékeiddel, erősségeiddel, ismered a piacod és van egy olyan megalkotott kommunikációs stratégiád, mellyben hiszel, amellyel alapvetően elégedett vagy és aminek végrehajtásában volna szükséged a megfelelő segítségre, legyen szó akár szövegírásról, hirdetésgyártásról és/vagy kezelésről vagy éppen grafikai munkáról. 

Ezt más, a felsorolt területekben szakértő kollégáktól fogod megkapni, így neked nem fogok tudni segíteni, ugyanakkor gratulálok az eredményeidhez. Már most előrbb tartasz, mint versenytársaid 95%-a!

Ha még mindig nem tudod eldönteni, egymást keressük-e nézd meg, milyen ügyfelektől kaptam visszajelzést. Vagy egyszerűen vedd fel velem a kapcsolatot, kötelezettségvállalás nélkül!

Nem kézenfekvőbb a pénzem inkább könyvekbe, klubokba, webinárokba fektetnem?

Rengeteg tudást leszel képes felszedni könyvekből, kurzusokból, podcastokból, ingyenes vagy igen kedvező árú facebook csoportokból, webinárokból! 

Viszonylag kevés anyagi invesztícióból igen sokat leszel képes fejlődni, ha van rá időd. Ugyanis a legnagyobb értéked nem a pénzed, hanem az időd, ami véges és amit nem is teljesen magunk osztunk be.

A coaching és mentoring foglalkozásom azoknak szól elsősorban, akik érzik a nyomást és időszűkében vannak. Akiknek teljesíteniük kellene, de megrekedtek, akik azért küzdenek, hogy növeljék bevételeiket.

Ha jelenleg megélhetésed bármilyen formában biztosított, ha ráérsz arra, hogy hónapokat vagy esetleg éveket tölts azzal, hogy az információt megkeresd, megtanuld és beépítsd, válaszd ezt az utat és költsd el pénzed könyvekre és webinárokra.

És hogy miért tart hónapokig esetleg évekig? 

- Mert végtelen sok módszertan, stratégia, kutatás és elmélet létezik a vásárlói lélektan és a marketing kommunikáció világában és elképesztően könnyű elveszíteni a fonalat.

- Mert a könyvektől nem lehet kérdezni, mindig általánostanak sohasem személy szerint rólad szólnak, inkább egy-egy nagyobb csoportnak születnek.

- Mert a webináron, kurzuson, facebook csoportban nem fogsz koncentrált figyelmet kapni.

- Mert saját személyes elakadásora ráeszmélni egyedül, sokszor tovább tart, mintha segtséget kértél volna. 

Most, hogy már azt is tudod, mit nyersz és veszítesz választásoddal, könnyebb lesz a döntésed!


Miben nyilvánul meg konkrétan az a "rögtön használható tudás", amire a leírásban célzol?

Ha érdeklődve olvasod mindazt, amit ezen az oldalon leírtam, valószínűleg már most is jelentős energiákat fektetsz vállalkozásodba. Szereted csinálni, hiszel benne, ugyanakkor szétforgácsolódsz és hétről hétre kopik a lelkesedésed, ahogyan apad a kassza is.

A sikeres vállalkozót, ahogyan a sikeres munkavállalót is alapvetően döntései különböztetik meg sikertelen társaitól. Az, hogy ezek a döntések miért sikertelenek, annak feltárható okai vannak. Konkrétan fogalmazva önismereti akadályok (korlátozó hitrendszerek, tudattalanul működő sémák), valamint a puszta információhiány (fogyasztói döntések lélektana) az oka mindannak, hogy kommunikációd és ezáltal ügyfélszerző folyamataid nem hatékonyak!

Mindebből az következik, hogy amennyiben ezeken a területeken pozitív irányú változás áll be, hiszen nálam zsigeri megértésre teszel szert, döntéseid és az azok nyomán tett erőfeszítéseid sikeresebb eredményeket fognak hozni és terméked, szolgáltatásod előnyeit, saját képességeid és "énmárkád" egy másik minőségben és szinten fogod tudni pozícionálni már az első perctől fogva.

Miért leszel eredményesebb?

Ahogyan te is, úgy minden ember ösztönösen érzi és látja, ki az, akivel szeretne kapcsolódni, csak nem tudatos afelől, hogy miért. Ha tudatossá válsz a benned és vásárlóidban zajló lelki folyamatokról és tanulsz a fogyasztói döntés lélektanáról, nem lesz kérdés többé, hogyan fogsz tudni sikerrel kapcsolódni potenciális ügyfeleiddel!

Amiket itt leírtál, már mind tudom...

Igen, amit ezen az oldalon leírtam, abban semmi újdonság nincsen. 

Csak megfogalmaztam saját szavaimmal mindazt, amit sokan mások már leírtak, elmondtak, tanítanak. 

Már csak azért sincsen ebben semmi újdonság, mert szociális lényként több tízezer éve így viselkedünk - körülbelül annyi változott, hogy már képesek vagyunk írni, sőt, feltaláltuk az internetet.

Ettől viszont az érzelmi igazságaink és a kognitív szint közötti feszültség továbbra is ott lappang. Egyszerűbben szólva: hiába tudsz valamit, ha nem alkalmazod, nem tudod alkalmazni vagy nem működik neked.

Ilyenkor jön jól egy külső szempár, egy új nézőpont, inspiráció, friss energiák. Talán még az is kiderül, hogy vannak összefüggések, melyek fölött elsiklottál, vagy amiről azt hitted érted, pedig mégsem.

Mindehhez viszont legelőször a bizalomra és nyitottságra van szükség részedről abban, hogy fogok tudni neked bármit adni, ami értékes. Ez csak rajtad múlik, gondold át és ha úgy van, várlak szeretettel!

Elmondod majd, pontosan hogyan, mikor és miről érdemes posztolnom a közösségi felületeimen és mit írjak a hírlevelembe?

Egy coachingülés, nem úgy néz ki, hogy egy tollal és papírral vagy egy laptoppal a kezedben várod, hogy lépésről lépésre elmondjam, pontosan mit csinálj és neked csak le kell írnod (persze ennek ellenére mindenképpen legyen nálad jegyzetelésre alkalmas eszköz). 

Egyrészt nekem nem célom, hogy halat adjak neked, mert a célom, hogy inkább egy hálót kapj tőlem és meg is tanítsalak vele halászni, másrészt én  bízok és hiszek benned, tudom, hogy a saját szakmádban profi vagy (még ha ezt nem is gondolod most magadról), így jól le fogod tudni képezni a hallottakat. Mindent el fogok követni, hogy ülésünk végére megtanuld, hogyan alkoss célsoportod számára konkrét üzeneteket (ahogy az ülés során néhány értékes üzenetet meg is fogalmazunk majd együtt).

Abba is gondolj bele, hogy csupán néhány órát töltünk együtt, így, mégha ez egy intenzív hatású foglalkozás is, nem leszek ott minden percben melletted, hogy a kampányoddal, márkáddal foglalkozzak, ellenben te sem leszel képes az eredményeket reprodukálni később, ha nem értetted meg azt a folyamatot, amin vásárlód a külső világban és saját lelkében végigmegy, mire elköteleződik melletted.

Biztos vannak fotók vagy festmények, amelyeket sikeres alkotók készítettek és nagyon tetszenek. A laikust az érett szemű művésztől az választja el, hogy míg mindketten érzik, hogy egy mű tetszik nekik, utóbbinak fogalma sincsen arról, hogy valami miért tetszik neki, így hasonló hatású, eredeti alkotás soha nem lesz képes létrehozni (hacsak nem utánozza le tökéletesen az adott művet).

Ennek megfelelően beszélünk majd arról is, hogyan azonosítsuk a sikeres hirdetéseket és kampányokat és hogyan tudsz más sikereiből és kudarcaiból úgy tanulni úgy, hogy a látottakból levont következtetéseket egyből hasznosítani is tudod.

Mennyi ideig tart pontosan a coaching, hol találkozunk és mire lesz szükségem, "hogyan érkezzek"?

Egy egyszeri coaching/mentoring folyamat (mely adott esetben később megismételhető) jellemzően 2-3 óra időtartamú, mert intenzitása okán ennél hosszabb időn keresztül nem leszel képes a figyelmet fenntartani.

Pontosan azért hívom rapid-coaching és mentoring foglalkozásnak, mert jelentősen gyorsabb és hatékonyabb egy sok héten vagy több hónapon át tartó együttműködésnél és nem kell elköteleződj következő alkalmakra, ha már úgy érzed, kaptál már annyit tőlem, hogy azzal tudod folytatni az utadat.

Persze előfordulhat, hogy tudatosság szepontjából egy kezdetibb fázisában jársz a vállalkozói útnak, ami teljesen OK, sőt, nagyon tisztellek a bátorságodért, hiszen csak az ért célt, aki egyszer elkezdte a munkát önmagáért. Szóval elképzelhető, hogy pár hét vagy hónap elteltével ismét felkeresnél egy alkalomra, amikor már egy újabb "szint" kihívásaival nézel szembe. Természetesen ez esetben ismételten várlak szeretettel!

És hogy mit hozz magaddal/mi legyen nálad? Jegyzetfüzetre, papírra és tollra (vagy laptopra, tabletre) lesz szükséged saját érdekedben, de leginkább nyitottságra, őszinteségre és érdeklődésre!

És még valami. A jelentkezésednél kérlek jelöld meg (az űrlap nem is enged tovább), hogy személyesen vagy online szeretnél-e részt venni ebben a folyamatban. 

Ha a személyesen opciót választod, akkor meg fogjuk beszélni, hogy hol és mikor találkozunk, míg az online találkozó esetében időpontegyeztetés után Google Meet meghívót fogok küldeni email címedre.

Lennének még kérdéseim, hogy tudjak dönteni!

Szívesen válaszolok bármilyen felmerülő kérdésedre. 

Kérlek kérdéseid is az 'Érdekel a foglalkozás' gombra kattintva előbukkanó űrlapon tedd fel, ne félj, a jelentkezéssel nem köteleződsz el!

A hatékonyság kedvéért fontold meg, hogy megadod telefonszámod, ha ez nem okoz számodra gondot.  

Persze ez nem kötelező; emailben is szívesen válaszolok.

Javaslom, hogy olvasd el ügyfeleim visszajelzéseit is, lehet, hogy azok is hozzásegítenek ahhoz, hogy megkapd a válaszokat, amelyekre szükséged van.

Mennyibe kerül a szolgáltatásod?

Szolgáltatásom részben idő alapú árazással működik, mely visszaszorulóban van most a piacon, ugyanakkor úgy érzem, szeretném erre rendelkezésre álló időmben mindenkinek elérhetővé tenni azt a látásmódot, mellyel sikeresebb lehet a vállalkozásában minl rövidebb idő alatt akkor is, ha jelenleg nem áll módjában sokszázezres vagy több millió forintra rúgó segítséget igénybe vennie.

Ebben az együttműködési formátumban addig vagyunk együtt, ameddig szükséges, de jellemzően 3 óránál nem többet. Mindez nagyban függ attól, mennyi ideig vagyunk képesek hatékonyan együtt dolgozni a kölcsönös értő figyelem terében.

Az együtt eltöltött idő függvényében a szolgáltatás árazása a következő:

 - Az első két óráig az eltöltött időtől függetlenül nettó* 75.000 Ft majd minden további megkezdett óra az ülés során 20.000 Ft úgy, hogy az óra első 20 percéért nem számítok fel díjat.

Az esetek nagy többségében tehát a konzultáció költsége nettó* 75.000 Ft-ba vagy 95.000 Ft-ba fog kerülni neked.

*Amennyiben rendelkezel kuponkóddal, a szolgáltatást kedvezményesen veheted igénybe!* - a - 15.000 Ft kedvezményt biztosító kódot a regisztrációs felületen tudod megadni!

Kérlek, csak akkor keress fel, ha idődet a fenti díjszabás szerint képes vagy jó érzéssel befektetni a folyamatba, tudván, hogy a továbblépésedhez erre van most szükséged. Ellenkező esetben a munkánk hatékonyságát alapvetően fogják befolyásolni ezirányú félelmeid.

Ha az ilyen jellegű ambivalens érzéseid, félelmeid erősek, tökéletesen értelek: tudom, milyen érzés. Majdnem mindannyian erről a szintről indulunk, majd ezt meghaladva lépünk tovább egy prosperálóbb életszakaszunkba. Ha érzelmi igazságod dacára ezt már te is látod és felismerted a változás szükségességét, szeretettel várlak azokon a foglalkozásaimon, ahol elsősorban a tudatalatti korlátozó mintákkal, sémákkal dolgozunk. Ez esetben tehát ajánlom figyelmedbe a Teljesen த் mentálhigiénés és önismereti programot és a Teljesen: Az utamon karrier coaching foglalkozást.

Hogyan tudok jelentkezni a szolgáltatásra?

Mindenekelőtt nagyon örülök, hogy érdeklődsz a Teljesen Összhangban rapid-coaching és mentoring szolgáltatás iránt! Eddig számtalan kliensemnek nyújtottam értékes segítséget céljaik eléréséhez.

Biztatlak, hogy úgy hozd meg döntésed, hogy előbb minél teljesebb képet kapsz arról, hogy miben tudok neked segíteni, így ha még nem tetted meg, kérlek szánj rá 15 percet és olvass el mindent, amit neked ezen az oldalon leírtam. Különösen ajánlom ügyfeleim visszajelzéseit, hiszen ebből képet kapsz arról, hogy mire számíthatsz.

Ha döntést hoztál, kérlek jelezd felém érdeklődésed az 'Érdekel a foglalkozás' gombra kattintva feljövő lenti űrlap kitöltésével. 

Ha nincsenek is további kérdéseid, egy rövid, maximum 10-15 perces telefon- vagy videóhívás erejéig mindenképpen szeretnék veled beszélni, hogy meggyőződhessek én is arról, hogy tudok-e a segítségedre lenni - így egyikünket sem fogja csalódás érni!

Ez a kapcsolatfelvétel már csak azért is szükséges, hogy hatékonyan időpontot tudjunk egyeztetni, így bár nem kötelező, de bíztatlak, hogy add meg telefonszámodat és én munkanapokon 9:00-18:00 között, vagy az általad megjelölt idősávban fel foglak keresni 48 órán belül.

Tehát kérlek, kattints a 'Érdekel a foglalkozás' gombra, majd töltsd ki a feljövő oldalon található űrlapot, melyre 48 órán belül igyekszem válaszolni.

Köszönöm és várlak szeretettel!

Ügyfeleim mondják


"Nagyon inspiráló volt a Petivel folytatott munka, mely a szakmai dilemma kérdéseim nyugvópontra kerülésével – mintegy észrevétlenül, de egyáltalán nem mellékesen - a magánéletemben felmerülő kérdésekben is a belülről érkező válaszokhoz juttatott."

"A vele töltött coaching ülés alatt született meg bennem egy olyan ötlet, amelynek a megvalósításához szükséges első lépést már az ülés napján megtettem."

- Békés Emőke

(családkísérő dúla, tréner, képzésben lévő pár- és családterapeuta)


"Épp teljesen elveszettnek éreztem magam a hirdetés, marketing, értékesítési formák dzsungelében, mikor megtaláltam a lehetőséget veled."

"Arra világítottál rá, hogy tehetem ezt önazonosan, úgy, hogy közben ne adjam fel az értékeimet. Sok gyakorlati tanácsot is kaptam, és már a beszélgetés alatt ugrottak be olyan ötletek, lehetőségek, amiket biztosan kidolgozok." 

- Peredy Gabriella

(coach, vállalati tanácsadó, VMI instruktor, Újrahangolás konzulens)


"Közvetlen személyisége segített feloldódni, úgy éreztem, megértjük egymást, és több ponton is kapcsolódunk."

"Külső szemlélőként számos olyan dologra rávilágított, amelyek eddig nem tűntek fel."

"A háromórás beszélgetés végére megértettem, hogy itt az ideje kilépnem a komfortzónámból. Napokkal később is érzem a beszélgetés hatását, és készen állok az új út kipróbálására."

- Sándor-Dobos József

(masszőr)


Érdeklődés, jelentkezés